کاش تنها غم دلم ؛ شکستن نوک مدادم بود ...
کاش تنها غم دلم ؛ شکستن نوک مدادم بود ...

حرفای دل یه زمینی که از زمین سیره ...


پایان ...

 

 

در انتظار قطارم ...

قطاری که مسافرم در آن نیست ؛

من هم در ایستگاه نیستم ...

روی ریلم ...

***

 



نظرات شما عزیزان:

soren
ساعت11:46---13 بهمن 1391
در انتظار آرامی...

محمد
ساعت14:22---10 بهمن 1391
دوست ندارمممممممممممممم
لینکمو حذف کردی

قشنگ بود


حسین
ساعت23:26---9 بهمن 1391
میگویند دلتنگت نباشم ، خدای من ! انگار به آب میگویند خیس نباش !

گور ب گور


sadegh
ساعت16:52---9 بهمن 1391
روی دیوار

روی سایه ایـــــ که به جا مانده از تو

چشــــم می کشم و دهانی که بخندد

به این همه تنهایی و انتـــظار ...

این خانه بعد از تو فقـــــط دیوار استـــــ

و تکه ذغالی که خطــــ می کشد

نیامدنتـــــــــ را ..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:,

  توسط مریم ...  |
 

 



سلام ... پیتزا مخلوط دیدید !!! این وبلاگشه :) به قول شاعر(خودم): گذری از همه جا و همه چیز / آخرش هم هیچ جا و هیچ چیز
nmari2200@gmail.com


 

 

 وارونه های من ...
 رفیق بی کلک ...
 غریبه ی امروز و آشنای دیروزم ...
 بابایی ...
 افسوس ...
 همه نه ...
 آدم برفی ...
 پایان ...
 ح ل ق ه ...
 شـــــ ـايـد تـكـراری باشــ ـم ...مطلب ارسالی ازگور ب گور
 هیسسسس
 این دیگه آخرشه ...
 با همه بوده است ... عجب هرزه ایست این تنهایی !!!
 حسین پناهی ...
 دنیا، دنیای نامردیه ...
 خوشبختی ...
 کی باور میکنه ...
 کنارم باش ...
 دکتر شریعتی ...
 حسین پناهی ...

 

بهمن 1391
دی 1391

 

مریم ...

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کاش تنها غم دلم ؛ شکستن نوک مدادم بود ... و آدرس merikh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پروفایل مدیروبلاگ
پلاک عشق
love story
Alone boy
گور ب گور
بیقرارتوام و در دل تنگم گله هاست
پیام لاله ها
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 344
بازدید کل : 50093
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 92
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->